سفارش تبلیغ
صبا ویژن

temperature transmiter

نظر

ترانسمیتر دما

اندازه گیری دما

تمپرچر ترانسمیتر 

تمپرچر مجرمنت 

Temperature Transmitters

Temperature measurement

 

 

مزایای ترانسمیترهای دما   :

 

ترانسمیترها مزایای متعددی نسبت به روش های متداول اندازه گیری دما دارند.

 

به منظور عملکرد یک ترانسمیتر دو سیم در موقعیت دور ، برق AC لازم نیست. از آنجا که ترانسمیترها با یک سیگنال جریان خروجی با سطح پایین 4 تا 20 میلی آمپر برق رسانی می شوند ، هیچ نیروی اضافی نباید در مکان دور فراهم شود ، علاوه بر این سیگنال 24 ولت برق DC معمولی برای عملیات استاندارد در کارخانه ها که مقدار زیادی ابزار دقیق دارند ، لازم است .

نویز الکتریکی و تخریب سیگنال برای کاربران ترانسمیتر دو سیم مشکلی ندارند. هر نویزی که در جریان خروجی ظاهر شود معمولا توسط حالت رد معمول دستگاه دریافتی حذف می شود.

با استفاده از ترانسمیترها هزینه های مربوط به سیم کشی به طور قابل توجهی کاهش می یابد. سیگنال های ولتاژ پایین تولید شده توسط ترموکوپل ها زمانی که از هر فاصله قابل توجهی ارسال می شوند، تقریبا همیشه نیاز به استفاده از کابل محافظ دارند. نویز الکتریکی محیطی از رله های الکتریکی قوسی ، موتورها و خطوط برق AC به همراه این سیگنال هایی که بدون یک کابل محافظ منتقل می شوند می تواند باعث افزایش خرابی شود.

سیم مسی معمولی می تواند برای اتصال تمام تجهیزات مربوطه در یک سیستم ترانسمیتر دو سیم مورد استفاده قرار گیرد. سیگنال خروجی جریان 4 تا 20 میلی آمپر نسبتا به نویز الکتریکی محیطی ایمنی دارد و با انتقال از راه دور تخریب نمی شود. افزودن یک ترانسمیتر دما به یک سیستم ، مشکل فراهم کردن طولانی مدت از سیم پر هزینه و مقدار زیادی از محافظ را حذف می کند.